söndag 27 april 2014

Nu gäller det att få med så mycket som möjligt på 5,1 kg!

...jobbet med att få ner så mycket som möjligt på 5,1 kg är inte det lättaste. Jag har tänkt packa det jag tycker är det mest akuta och så väga. Håller det så tar jag mig en rackabajsare. Håller det inte får jag börja om från ruta ett. Så läget är som följer. Lyckas jag vid första försöket får jag en liten belöning, annars blir det jobbigt.

Klockan 17.00 står Steffe här utanför med sin bil för att trasportera mig ut till Göteborg City Airport, en uppodlad och asfalterad åker ute på Säve, som stolta politiker kallar för flygfält, nåja, man lyfter och landar där i alla fall.

Stänger nu av datatrafiken för ett par timmar men hoppas jag kan kravla mig ut i rymden när jag etablerat kontakt från det lilla fina hotellet Cano nere i Torrevieja någon gång i natt. Hörs vi så hörs vi. Syns gör vi i alla fall i morgon. Ha det så fint och njut av det fina vädret för vilken dag som helst så kommer regnet och snålblåsten tillbaka. Glöm inte att det inte ens är maj ännu.
pappa B

Inga kommentarer: