lördag 31 maj 2014

...nu var det ett tag sedan jag var hemma här....

...det har varit lite körigt den sista tiden. Har haft klippkort ner till Spanien och Torrevieja. Försöker även hålla min andra blog vid liv och sköta den nyöppnade hemsidan. Nåväl, allt skall väl komma i fas så småningom hoppas jag.

Här sittar jag på en jättefin kinakrog i Torrevieja och Ebba fotograferar mig mellan ölstopen och ölglaset. Detta är en av stadens bästa restaurager och maten är utsökt. Åker ni till Torrevieja så skall ni inte missa ett besök på Restaurag Vu uppe vid Rosaleda.

Nu skall jag försöka sätta in sju rätt på V75-kupongen och det är inte det lättaste skall ni veta. Det hade suttit fint med en riktig storvinst någon gång, men hästskrällarna springer ju aldrig som jag förutsett, tyvärr...
pappa B

Inga kommentarer: