torsdag 5 juni 2014

Dags att visa att man lever...

...Några har frågat mig om jag lagt av med "Sveriges gladaste man" men självklart är det inte så. Jag har haft lite för mycket att stå i och så har det blivit lite mer svammel på vivatorre och pappab.se istället den sista tiden. Men ni kanske följer mig där också?
Här ser ni min lilla bil, Sveriges snabbaste fåtölj, lite smutsig men den skall snart få en liten make-up. Den stora frågan är om man kanske skulle vässa den ytterligare så man kunde göra en burnout vid trafikljusen, bara för att skrämma upp alla sura Volvoägare som tror att de sitter bakom ratten i världens värsting, jävla gubbracer åkare. Vilken känsla att göra ett rökmoln och bara försvinna till nästa korsning innan de här mossatramparna fått foten på gaspedalen. Och alla BMW och Mercedesförare i svarta bilar med tonade rutor, fan vilken höjdare att bara blåsa iväg som en fis i morgonbrisen....
Vem vet, jag säger som Triss reklamen-En vacker dag händer det!
pappa B

Inga kommentarer: