lördag 20 september 2014

Det han bli ny dag innan jag kom hem...

Pizzeria 222 öppet till tidigt på morgonen.

...när jag vaknade i morse strax före klockan 8 så hade jag redan gått 5,476 steg? Ja visst ja, Min lilla Fitbit skiftar ju dag klockan 00.00 precis som det skall vara så egentligan hade jag traskat runt 30.000 steg innan jag lade mig på kudden i natt, förlåt morse. Då visade uret 02.53.

Idag blir det Sannas kalas och vad som händer där återstår att se. Invigde gymmet igår med lite lätt arm/axelträning. Måste försöka bygga upp lite mer kraft i tentaklerna som skall svinga bägarna här i solen. Tog det verkligt lunt då det var ett tag nu sedan jag körde på gymmet. Detta är ett mycket fint gym och jag har ett kort som inkluderar allt. Lite lyxigt kanske men vadå, måste ju må lite extra nu på ålderns höst.

Inga kommentarer: