onsdag 18 mars 2015

Herre jessus vad seg jag har varit...

Inte ett endaste inlägg på min finaste blogg sedan den 14 noveber i fjol? Detta är ju kattastrof. Tycker ni inte detta. Jag har varit så inne i min andra blog Vivatorre att jag inte mäktat med den här.
Ändring? Absolut nu skall jag i alla fall komma in med ett nytt inlägg minst en gång i veckan.
Det är fantastiskt att ni stannat kvar och hänger med när jag är så slarvig.

Janne min bästis här nere, hans lilla pingla Margot och jag drog en sväng upp till en bodega, Bodegas Cerda uppe i Hondon de las Nieves. En vacker tur upp och nedför bergen och ett fantastiskt gott rödvin när vi väl var framme. Vi fick med oss ett par boxar och några dunkar rött på vägen hem. Jag kanske lägger in lite fler bilder här senare i veckan. Håller på att jobba med dem och är inte riktigt klar ännu..
pappa B

Inga kommentarer: