onsdag 17 maj 2017

Fy fan vad jag blev glad idag!






Min lilla modell Åse från mörkaste Småland damp plötsligt ner i min digitala brevlåda.- Vacker som satan, ännu mer ärtig än på den tiden då vi bråkade med varandra, en son på 12 år har gjort susen en pensionerad flygkapten  (man är inte så förbannat ålderstigen när man pensioneras som flygkapten med hög pension) och ett nytt liv utanför Lissabon, Portugal. Fan vad jag blev glad, min lilla Wilda-Western ryttarinnan från Växjö på G i modevärlden igen och nu ännu finare än "på min tid" Kan det bli bättre. Go, Åse ge järnet, du kommer att vinna, du har så förbannat mycket power och krut i din vackra kropp att du sopar mattan med alla konkurrenter. Jag sitter i solen nere i Spanien och håller mina tummarna!
Några gamla bilder på den lilla loppan!

Inga kommentarer: