måndag 30 juni 2008

Fisk och Italienskt vitt vin!


Problem med bildöverföringen, jo jag tackar jag. Över två år med pappa B på webblogg och aldrig något problem. Två veckor med detta och det krånglar mest hela tiden? Vad skall detta bliva.
Hade tänkt berätta lite om kvällens fantastiska middag. Ungsbakad Pandalus med stekt färskpotatis i olja och skorpsmulor, en bönsallad med Syriska små runda gurkor, paprika och en lätt vitlöksdressing. En sås på lättmjölk, crabstick och salt/peppar gjorde kronan på verket. Till det här drack vi faktiskt ett billigt, men mycket gott (betydligt godare än betydligt mer dyrbara systrar och bröder från samma land)Italienskt vitt vin. Castelvecchio Bianco, torrt och perfekt till en plattfisk.
Jag får väl försöka lägga in bildskrället senare i kväll eller i morgon. Gå nu och lägg er, själv måste jag krypa till kojs direkt för jag känner att kroppen kräver detta.
Natti natti
pappa B

Ops! Nu trillade bilden dit, märkligt men bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin sida hälsningar ditt äldsta barnbarn.