tisdag 26 augusti 2008

Funderade på att ringa GP

Idag fick jag min första mens? Fyllda 65 år så fick jag näsblod vid frukostbordet. Funderade allvarligt på att ringa GP och berätta detta. Men, förvisso haver denna man blött näsblod tidigare men då har det inte kommit av sig själv utan någon överförfriskad, svartsjuk jäkel haver slagit mig på moppo. Men idag rann det automatiskt. Nåväl, det kanske beror på övertryck i tanken eller så är det för lite wirre. Har även drabbats av en mycket kraxig stämma vilket förmodligen beror på för lite tryck i tanken eller för mycket wirre. Så det jämnar ut sig i slutänden.

Strilande Göteborgsväder gör ingen glad!
Nu skall jag förbereda ett reportage om parkeringsproblemen här i Angered. På gatan där jag bor har Bostadsbolaget Poseidon låtit sina två parkeringshus stå och vittra sönder och nu blir vi tvugna att parkera på gatorna runt bostadsområdet. Det skall bli spännande att höra vad deras gubbar säger om situationen. Vi återkommer. Trollen lär väl snart storma in och ropa på skaffning så det är bäst att förbereda sig. Hjälm på och inta försvarsställning.
Vi höres
pappa B

Inga kommentarer: