måndag 25 augusti 2008

"Skogarnas Konung" en riktig paparazzi!


Funderar skarpt på att återta den förnämliga mobiltelefonen som sonen har. En morgon nu i sommar så läse jag "Gubbkalsongen" GP, tidningen där ingenting står. Kvinnan envisas med att prenumerera och handen på hjärtat, jag läser sporten och Thomas Grens vintips i -Två Dagar- Sedan ställer jag joggingdojorna på den ute i hallen.
Illfundiger som han är den lille rackaren, så satt han och pillade med telefonen och utan att jag var medveten om detta så filmade han sin lilla pappa B då jag just kommit på att det bara är skit och skrot med bladet.
Så det kan bli
pappa B

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra filmat lillebror :-) och det är riktigt står det inget om skidåkning får det vara...

//Äldsta

Pappa B sa...

Tycker att jag har fruktansvä'rt lite besökare. Och väldigt lite med kommentarer. Funderar på att lägga av med bloggandet, hardu samma tendens på din blogg
farsan

cornelia sa...

ohhhhhhh nu fick en god skratt! Nästan man skulle lägga ut den på You tube.

Bra filmat!

Anonym sa...

Japp, farsgubben, samma lika här borta, lite besök och lite kommentarer. Men om du plingar en signal någon kväll efter 21, så kan vi ju kolla på att göra lite reklam för bloggen på nått sätt :-)