onsdag 24 september 2008

VARNING! Detta kan vara en förklädd Krisdemokrat

...nu är det ju inte så. Det här är våran egen tomte och "Skogarnas Konung" när han var tre år. Nu för tiden dyker inte tomten upp....men hos Krisdemokraterna i riksdagen finns det en stor samling tomtar. Förutom tomtefar sjäv, Hr Hägglund så har man en riktig rumpenisse i Lennart Sacrédeus som höjer sitt pekfinger och tycker att pensionärerna gnäller för mycket. -Ni hade ju mycket lägre skatt på den tiden då ni började arbeta!? Ett klart bevis för att flera av de politiker som försöker styra vårt land inte lever i verkligheten. Synd bara att hans mamma och pappa inte visste vilken skitstövel till son de producerade i kökssoffan den där natten. Då skulle nog gubbet sett till att hoppa av i rättan tid....

Nu är jag glad igen!
Idag blir det fullt ös och massor att göra. Ser att min ålderstigna burk börjar hoppa lite hur som helst, vilket inte är bra. Plötsligt byter den rad och jag skriver där jag redan skrivit en gång och så blandas allt ihop och till slut vet jag ingenting, Fattar ni?
Sticker ut i den vilda världen, återvänder vid skymningen. Moss alla grevar och baroner.
pappa B

PS: Appropå tomtar, idag är det 3 månader kvar till julafton och 9 månader kvar till semestern!

Inga kommentarer: