onsdag 24 september 2008

Positiva vibbar när man scannar....

...det får man hela tiden då man ligger med huvudet i gamla negativalbum. Några är riktigt gamla dessutom, men de har jag inte gett mig på ännu.
Gissa om jag blir fiskesugen när jag plockar med negativ och diabilder från VM i flugfiske, som genomfördes i ett fantastiskt fin höstväder uppe i Lycksele. Här en av deltagarna, en spanjor som själv for fram som en fisk i vattnet. Han dök nog i forsen ett par gånger om dagen. Lika glad för det, inga sura miner här inte.

Har vikit av på grönsaks- och fruktlinjen igen. Den är både god och säker. Bara frukt i massor fram till middag (13.00) sedan kan man äta en normal portion med "riktig mat" och lite osötade kex innan man kryper ner under täcket. Håll med om att det ser gott och nyttigt ut?

Syns i morgon, glöm inte bort att pinga mig. NAtti natti
pappa B

Inga kommentarer: