måndag 29 december 2008

Den 30 december skall rekordet ryka....?


Brinner ljuset upp eller ner?
Har jag satt eld i min egen bak när jag tigger besökare bland mina bloggvänner?
Jag är ju så otroligt glad över de jag har. Varför har jag startad denna rekordjakt?
Det spelar egentlingen ingen roll alls hur många besökare man har. Det är ju kvalién och inte kvantiten som är det viktigaste.
Nåväl nu har jag satt horn-Per i båten och får väl vackert kajka honom i land
Lryper ner under täcket.
Krama varandra, det är viktigt och sov så gott, eller godmorgon om ni så vill
pappa B

7 kommentarer:

Peace in mind sa...

Japp, så var begäran utförd...

Vakna! Kliv upp o skriv, mannen:)

a n k i e f o n t ä n sa...

Japp, nu är jag här. Men jag förstår inte riktig om jag måste hänga kvar här eller om det är ok att lämna för andra bloggar... Vad exakt är det du räknar, unika besökare vid ett givet tillfälle eller totalt? (kontrollbehov, moi?)

Stina sa...

Jag gör som Pim uppmanar, så nu är jag här och tittar gärna in igen.

Birgitta sa...

Hej! Kommer också via Pim, återkommer säkert igen!

Anonym sa...

Mina damer ni är för goa! Tack för att ni tittar in hos mig. Rekordet skall jag försöka slå i morgon, årets näst sista dag, det är då jag behöver 100 påhälsningar men jag blir givetvis ännu gladare om ni fortsätter att hälsa på efter rekjorddagen.
kram till er hela gänget
pappa B

Anonym sa...

vilken underbar värmande bild..
minus tolv ute..
själv har jag tänt en brasa ..ligger och läser..
om jag inte tittar in imorgon..
Gott Nytt till Dig och de dina
HG Storm

Anonym sa...

Jag blir lite nyfiken på vad "kvalién" är för något ;-)