lördag 13 december 2008

Den blå timmen...


Det är inte alltid man får tillfälle att jobba just under den blå timmen. När jag var i Budapest hade jag en hel del strötid mellan jobben och då strossade jag runt på stan. Vid ett av torhen nära den största bron passade jag på att ta den här bilden. Skulle givetvis ha haft stativ med mig men jag hatar att släpa runt på ett stort otympligt stativ och nästan lika illa tycker jag om blixten. Har den med för att använda den som upplättningsljus men annart föredrar jag det befintliga ljuset och plågar kortet lite extra. Bruset som blir bjuder jag på.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo papsen.Tittar du på dansbandskampen?Jag väntade med glöggen och lussekatterna idag men du kom aldrig förbi.Bra annons i tidningen.Vi hörs av.Hälsa familjen.Kram Jennie.

Anonym sa...

Sorry vännen. Du får nöja dig med gubben idag. Blev väldigt svettigt att både åka 15 km klassiskt och sedan köra en sprint i skidskytte.
Vi hörs
pappa B