onsdag 3 december 2008

Idag smäller det och jag går på ölvandring?

Hur kan svenska skidskytteledningen och världscupsorganisationen planera in säsongstarten uppe i Östersund en onsdagskväll i november? Det är ju just den här kvällen som jag skall gå på en guidad ölvandring genom staden. I mörker och regn, det ser jag fram emot. Men...jag brukar aldrig missa skidskyttet heller, min favvo sport alla kategorier. Kvinnan kan inte med vår nya bandare så det blir att kolla repriser gör första gången i livet. Känns faktiskt lite visset med handen på hjärtat. ACO gör nypremiär efter barnafödandet. Lille Liam ligger i sovpåsen och snarkar medan morsan flänger runt i skogen med bössa på ryggen. Ine illa eller hur?
Här är en bild från Reningsborg i Angered. Hit skall jag inte utan ner till stan för att göra besök på två lite unika affärer. Kanske jag återkommer med några bilder därifrån, vi får väl se? Natten utanför husknuten verkar ha varit lugn och det enda som ororar familjen är dagens mattelektioner för trollen. Bägge två hänger med väldigt bra, men något favvoämna är inte matten det står klart. De har efter visst knorrande gett sig iväg i tid i alla fall. Nu sticker jag med.
pappa B

Inga kommentarer: