fredag 19 december 2008

Några klappar är fixade....


Har kollat lite gamla inlägg jag gjort och det är en herrans tur att jag inte står på startlinjen till något VM-lopp på längdskidor. Jag stavar så illa att jag aldrig hade kommit i mål. Tycker att detta med att byta pengar är rena snurren. Givetvis skall trollen få lite paket men att köpa hit och dit till kärringar och gubbar det är förbjudet hos pappa B. I detta är jag en riktig tråkmåns. Bättre att satsa på god mat, mysiga hemmakvällar och något roligt att göra tillsammans. Vad tusan skall en moster i Byske med en chokladtvål till, bara som exempel? Hon tror ju att den går att äta, får diarré och säger upp bekanskapen med en för reste av livet. Hm...detta kanske inte var så dumt i alla fall. Idag har tjejerna snusat på mig igen. Duschade med chokladtvål i morse, blir som en liten gottegubbe säger kvinnan. Bra eller hur. Vill ni snusa mer på er gubbe, köp en. Är ni rädd att bli av med honom, köp en gjord på melass så behåller ni honom livet ut. det luktar som en höstack.
pappa B
Återvänder under småtimmarna
pappa B

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Det är väl charmen också...bokstäverna utkastade så där huller om buller...

Anonym sa...

Tack, du är en verklihgt snäll människa.
kram

Anonym sa...

Vadå fiser i ett plaströr??

Anonym sa...

HAHAHAHAH!!! vilken bra taktik !! :D fast kanske inte att man får dagliga tittare på det sättet ;)