fredag 2 januari 2009

Börjar året med en kort lyxweekend....

...med hela familjen. Vi bussar till Oslo, bor på Choice Royal Christiania, mitt i smeten. Tar oss en titt på Vigelandsparken, Tor Heyerdals papyrusflotte och myser för att vid middagstid nästa dag, kliva ombord på MS Midnattsol och Hurtigruta ner till Göteborg och spårvagnen hem till Angered. Phu.... De ni mina vänner, en specialtur med Hurtigruten, glad musik och fantastisk mat, vad säger ni om det.
Återvänder med en krönika i afton.
pappa B
OBS: I morgon blir det bloggstopp! Återvänder på söndagskväll.

6 kommentarer:

Monica sa...

Det där låter som en tur dom flesta skulle göra sommartid, kul att göra den nu istället! Men M/S Midnattsol kan väl knappast gjort skäl för namnet...?

God fortsättning på 2009!

Anonym sa...

hej bernt gott nytt år.
jag har inte din epost men jag skulle vilja prata med din hör av dig amandakarlsson@ive.se
kram amanda arkadia

Anonym sa...

ja du.... låter inte illa. själv ska jag ta mej en snabb tur till ica maxi och storhandla med min höggravida lillasyster... det du...

stella sweden sa...

...nu är det söndagkväll!!!!

Anonym sa...

ja, som sagt. Söndagkväll.

Blingbling sa...

Oh my gadd, det låter mysigt. Ser fram emot storslagna bilder också.