tisdag 20 januari 2009

TV-auktionen är över jag förlorade...

Drömde att jag spatserade ute på Storås ängar med kameran och ungarna men vaknade av att radion började spela i köket. Bilden tog jag på försommaren 2008 och håll med om att den smygande grönskan har sin charm?
Hängde med fram till klockan 05.20 då loggade jag ut. Tyckte att två av budgivarna verkade välprogramerade och lade sin bud blixtsnabbt (endast i syfte att få upp priset på TV:n) Ett bud var 20 sekund står det klart och tydligt på fältet för information. Signaturerna a33333 och brandclub.nl växeldrog då och då. Höjde a33333 så kom brandclub.hl igen efter bara ett par sekunder. Inte fairplay, så med pengar kvar att buda med så klev pappa B av auktionen och rakt ner i bingen. Har servat kvinna och barn och tänker nu (mot min vilja)stjäla mig ett par timmar innan jag måste ut i elden igen.
Ha det så väldigt bra. OBS: det snöade jätteflingor här i morse, men de är snart borta nu.
pappa B

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det snöat miniflingor hela dagen. Jag längtar till sommaren. Den bilden värmde min själ en aning:)

stella sweden sa...

Jupp, helt klart vackrast är den skiiiira ljusgröna grönskan....här på minlillajävlaö så har himlen blivit inkontinent!

Anonym sa...

Pappa B, kom till min räddning! Det är krig i min blogg! Så illa att jag får censurera kommentarerna! Illa illa, pinglan är vissen...:(

Anonym sa...

allt gott
hg