fredag 20 februari 2009

Kommer att sitta fint med en Kvack någon gång nästa vecka...


Han ringde och skrattade gott, "Gissa vem" Jag lyckades efter många irrvägar avslöja den boven. Det var min gode vän TÅ, den gamle hundkapparen som just nu håller på att förebereda sig för att åka kortVasan till helgen. Detta gör han side by side (engelska) med sin vackra kärlek (lika träningsgalen hon med) Han var nära att avslöja sig genom att höja vadet om ölen till wirre. Då hade det varit ännu lättare att ta honom. Jag förlorde faktiskt en flaska till honom för ett tag sen. Då handlade det om vikt och midjemått. Han vann så det skrek om det. Han hade flera andra varianter på G men vågade inte berätta detta för då insåg han att jag hade avslöjat honom direkt. Tack för det. pappa B har nämligen varit en busig man en gång i tiden.

Nåväl nere bland alla album med negativ och diabilder finns det säkert någon nidbild på TÅ. Den kommer givetvis att få en framskjuten plats här på bloggen i sinom tid. Givetvis med vidhängande text.
Måste även berätta att han sände varma hälsningar till lilla Stella och undrade varför hon inte svarade. Men...varför skulle hon göra det till en annonym, hon har ju mig vet´ja.
pappa B
Skicka en kommentar