tisdag 17 mars 2009

Det glädjer mig att ingen har kommit med några taskiga kommentarer...

Var faktiskt orolig över att några av mina s.k kamrater utanför bloggvärlden skulle ristat ner några vassa komments här på bloggen. Men de sitter väl fortfarade och gapar av ren förskräckelse över att jag fått tummen ur.
I morgon blir det stavgång 5,7 km före frukost och så rullar jag igång hela maskineriet. Blir snabbt vilodagar då jag kommer att spendera mycket tid nere på mässan både torsdag och fredag. Blir att ta igen under nästa vecka...

Mpste nu börja samla ihop allt som måste med på den här fantastiska mässa. Kommer bara att köra stillbilder och texter, ingen video.
Vi syns under morgondagen
pappa B

2 kommentarer:

kockajäveln sa...

haha, jo han é rädd som ett fä. Funkade när han va liten att han sprang glatt över..det é en sån järnvägsbro med gallergolv vid sidan om att gå på. Men ska ta med en halv gris nästa gång o testa:)

Anonym sa...

Låter perfekt. Funkar det. vilket jag tror att det kommer att göra så kan ni parta på grisen på andra sidan. Tag med en flaska rödtjut också....
pappa B