tisdag 17 mars 2009

Fighten mot kulan har återuppstått...

I morse, iklädd kalsingar visade vågen 94,6 kilo. Phu, jag har av egen maskin tagit mig ner under 96!
Idag börjar satsningen som skall ge mig en ny figur, inte ett nytt liv. Det ordinarie livet jag har passar mig perfekt.
Här är lokalen som skall ge pappa B en förfinad kropp. Men..jag vet att det är upp till mig, det är jag själv som måste gå på banden, lyfta skrotet och få blodsmak i munnen. Men..grabbarna på Crudo, de gjorde i alla fall slag i saken. Kom ner och träna sa de. Andra gym där jag varit och gjort reportage, de har snackat mycket med presenterat en verkligt liten verkstad, inte ens en verktygslåda. Som sagt det smäller rejält när katterna skiter men de blir små kulor i sandlådan. Här är det rejäla grabbar, som inte bara snackar. Här sitter tjejen som fotograferade mig. Vi blev lite polare hon och jag. Hon hade nyss fött barn och gick ut lite lätt. Jag ser ut som om jag skall föda barn och gick ut ännu lättare. Hoppas att jag träffar henne igen, hon är en trevlig liten dam. Och så beviset att jag verkligen har satt igång. Att bilden blev lite suddig beror på att jag håller så hög hastighet på pedalerna *s* eller det kanske beror på att tjejen skrattade så mycket åt mig och min sjömanströja.
Jag vet att man skall gå ut löst i början, annars lägger man kanske av. Har lovat mig själv att skärpa till mig och jag är ju enveten som en röd gris så jag skall nog greja detta. Fast det kommer att ta tid.
I morgon lägger jag ut en bild på min tränare så att "Gissa vem" min polare i rymden kan jämföra med sin lilla Linda som han skryter om. Hon som blev värre och värre för varje gång. Jag säger bara...Linda, du är välkommen vilken dag som helst.
pappa B

Inga kommentarer: