tisdag 24 mars 2009

en snabbis till trollen....


..det kan man nog kalla detta. Filéer av kycklinglår som blev kvar efter lördagens kalas, små bitar hårdstekt bacon och matvete blev det "Skogarnas Konung" , "Prinsessan" och även pappa B stoppade i sig när skolan var slut för dagen.
Bambas fisk och potatis räcker inte för den här lilla mannen, så det blev mat-tjat redan vid ytterdörren.
Nåväl, matvete, bacon, kyckling mixat med lite små gurkor och oliver fyllda med sardeller sitter rätt. Så hela stekpannan blev barskrapad.
pappa B

6 kommentarer:

Baronessan sa...

Bra ihop-totat

Anonym sa...

Kul att du kikade in hos mig! : )Välkommen tillbaka!

Jag ska läsa mer här när jag kommer hem! (Läsa mer? Jag har inte läst något ännu!)

Anonym sa...

cool rubrik!!

Anonym sa...

Tack Baronessan

Stort och smått hoppas jag får en trivsam läsning när hon väl börjar

Mita hörrududu...lite baktanke kanske *s*

Anonym sa...

Jag hittade dig via Stort och Smått. Vill bara lämna ett litet avtryck att jag varit här.. //Annelie

Anonym sa...

Oj, jag tror att jag gjorde något fel med min länk, haha! Radera gärna den första kommentaren, om du vill! jag hittade i alla fall hi via Stort och Smått och nu ska jag kika vidare på din sida..//Annelie