måndag 2 mars 2009

Ett fyrfaldigt leve för Hasse A!


Nej, inte Hasse Ahro, inte Hasse "Kvinnoböske" heller utan Hasse Andersson på radion här i Göteborg. En mycket go kille som gör folkradio med massor av roliga inslag både inne i studion men mest ute bland folket i och omkring stan.
Han fyller 50 bast idag! Han får en MC-bild av mig. Det var ett par år sedan han gled omkring i nitat skinnjacka så det kanske sitter rätt med en nostalgisk påminnelse. den här bilkden får alla mina andra MC-vänner också.
Hurra, hurra, hurra hurra.....

Fortsätter att packa och betala räkningar
pappa B

5 kommentarer:

cathie sa...

Tack så mycket för den kommentaren :)

cathie sa...

Hmm, förstår inte riktigt vad du menar? Jag har haft samma design länge nu.

Anonym sa...

Kikade in och ville ge ett litet avtryck. En himla trevlig blogg du har, trivsam att läsa..
Må så gott

Anonym sa...

cathie
Jag tyckte att den var annorlunda sist jag kikade in och berömde din bild? Var väl snurrig den kvällen?

Lena/trassel tack för att du gillar min blogg. Du är välkommen när du vill

pappa B

Anonym sa...

Vilken superfin blogg du har, gillar verkligen den här bilden! Gav mig inspiration att fotografera annat än bara naturbilder, som är så populärt här på Nya Zeeland