söndag 1 mars 2009

Jätteroligt med så många besökare...

Jag vet inte var mina gamla bloggvänner tagit vägen. Har inte sett så många spår av dem bland kommentarerna. Nu när klockan precis slagit 22 så har jag haft 82 besökare!
Helt fantastiskt tycker jag. Någonting måste ha hänt som jag inte kan råda över.

Nåväl, jag brukar aldrig ha resfeber men just nu är det faktiskt lite fjärillar i magen då det gäller själva packningen. Har så mycket teknik och foto med mig så jag glömmer väl några klädesplagg. Fast huvudsaken (egentligen är det mössan) är ju kalsingar, strumpor, en tröja, byxor och ett par skor. Kan ju linda in mig i ett par filtar när jag smyger omkring på däck.
Kvinnan kör mig till flyget och så långt vet jag att allt kommer att fungera.

Slänger in en bild på hamnen i Barcelona som kontrast till hamnen i Kirkenes. Nu smyger jag in i skrubben för att plcoka fram resväskorna sen får vi se var det slutar...
pappa B

3 kommentarer:

Baronessan sa...

Vilken härlig resa du ska ut på då! Jag har också haft den äran att åka en del av Hurtigrutten för några år sedan. Mäktigt! Ha det så härligt!

Anonym sa...

Tack för det lilla Baronessan. Skall göra mitt absolut bästa.

Anonym sa...

Bon voyage! :-) Och tack för besöket på "rosa glasögonen".