fredag 20 mars 2009

Het chili utmanar, då hänger jag på

Då skall vi se sa han som klippte av ögonbrynen. Het chili, den lilla pojkvaskern har utmanat mig. Självklart hoppar jag på även om jag har blivit utmanad så många gånger att jag känner mig utmattad istället.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
- Känner mig som en nattvakt ibland, 10 stycken?

Vilken svordom använder du mest?
- Finns det inga att ta till så hittar jag på egena under tiden som frustrationen har sitt utlopp.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
-Skojar du, jobbar ju som fotograf.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Ringa fogden och ge honom min nya adress i Maldiverna. Hade det blivit en normal vinst hade det väl blivit en ny wirre till samlingen och lite till trollen.

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Nix, de vågar de inte göra

Äger du en bandtröja?
- Nix, vad f-n skall jag med den till?

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
- Spårvagnen dit och hem.

Tittade du på tecknat när du var liten?
- När jag var liten så var utbudet minimalt, men fanns det så tittade jag, givetvis.

Hur många syskon har du?
- Det skall viss finnas en halvsyster någonstans, Vart hon håller till vet jag inte.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
- Skinnet är så skrövligt så att alla tatueringar skulle se ut som en hög vissnat löv. Ring i pungen eller hål i näbben? Nej tack.

Vad har du för väder just nu?
-Nu är det svart som i en kolkällare.

Vilken är din favoritfrukt?
- Bröstvårta

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- Har inte en susning.

Gillar du senap?
- Jäpp söt/stark grovkornig.Perfekt till så mycket.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv enligt dina vänner?
- Håll i er nu. Indiana Jones. Kallades faktiskt för det ett tag. Lite skämmigt faktiskt.

Tycker du om att krama folk?
- Om, hur mycket som helst.

Jag utmanar: Baronessan, pinglan, fredsduvan, lilla fontänen och hg

4 kommentarer:

Anonym sa...

Indiana Jones vore en rätt kul karaktär att vara! Hej tänkte just på en sak skulle du kunna kolla in mitt inlägg om uppsatt eller utsläppt? Eftersom du är fotograf är du säkert en bra person att fråga! :-) Indiana...Jag skulle vilja vara en transformer!

Anonym sa...

Smyger in direkt och kollar inlägget, transformern
pappa B

a n k i e f o n t ä n sa...

Oj, vilken utmaning. Jag är bakis i dag ;)

Anonym sa...

Då ska vi se sa han som klippte av ögonbrynen.

He, he....

Det var roligt.