onsdag 25 mars 2009

I helgen publicerades artikeln om Super-Mario i Gårdsten. Idag hörde jag en kvinna läsa upp Karin Boyes dikt "ja det gör ont när knoppar brister" och då vaknade pappa B till. Hade ju lovat att försöka lägga ut den tonsatta dikten med Mario här på bloggen. Nu maste jag försöka plocka fram den tekniska ådra som i och för sig sträcker sig till att byta patron i en kulspetspenna.
Plockar fram telefonlistan med alla "hjälpryttare" och återkommer, förhoppningsvis med den vackra dikten i ljudform.
Tjingeling så länge
pappa B

3 kommentarer:

Lionesse sa...

Inte är jag rädd för myror! De är ju flitiga precis som jag! Och lite lagom ettriga! ;-)

Anonym sa...

Bra Lionesse, det var väl det jag visste *s* Vad roligt att du tittade in. Jag smyger lite på dig med, så det så.
pappa B

Anonym sa...

Farsan: du kan ju alltid lägga upp musiken på YOUTUBE, gör dig ett konto där, så kan man sen enkelt länka till den adressen =)

Kram Äldsta