onsdag 25 mars 2009

Idag bad jag om ett tecken...

Polar´n ett par trappor upp fick en extra poäng idag. På förmiddagen bad jag om ett tecken från en av de bloggvänner jag tycker väldigt mycket om. Det fick jag. Tror faktiskt att han där ett par trappor upp kände på sig att jag var lite orolig och hjälpte till lite extra. Det ger jag honom kredit för. Hit skall jag återvända till våren (bara den kommer någon gång) äta gott, sova som en prins och dricka vin som en kamel (dricker de vin måntro?).
God natt mina vänner. Kanske det passar med ett litet ordspråk i början av en ny dag?
Ett för dagen mycket passande tycker jag med tanke på pamparnas bonusutbetalningar.

-Tjocka släkten, sa fan om bolagsherrarna

3 kommentarer:

Anonym sa...

En annan underbar bild!

Mia S sa...

Halloj Pappa B !
Tack för titten hos mig.. och jag lägger gärna dig som en länk hos mig (om det är OK?) för att fortsätta titta in hos dig och för att kunna få lite GODA råd om fotografering vilket jag tror att du når upp till :)
Ha en bra dag/ Mvh Marie S

Anonym sa...

Qvinnan i NZ tack för det!

fotograf MArie S Du får gärna lägga upp en länk till mig, så länkar jag till dig. skulle det bli så att du behöver hjälp, bara pip till så skall jag göra mitt bästa för att lösa dina problem.