torsdag 26 mars 2009

Jipieee! Nytt rekord

Idag slog jag nytt besöksrekord och hela 138 tittare/läsare har varit och hälsat på. Jag ger mig själv en vacker lilja som dessvärre inte har det absolut förnämligaste namnet -Djävulslilja-
Ni som var men när jag försökte att komma upp i 100 besökare och ni som jobbade så hårt för att jag skulle lyckas. Vi klarade det och kom upp i hela 114 stycket om jag inte minns fel. Idag med endast fyra skojmail -Är du rädd för myror?- så slog jag rekordet med 24 besökare. Jag är jätteglad skall ni veta.
Nu tar det väl en evinnerlig tid innan detta rekord kommer att ryka, men jag måste säga att jag uppskattar verkligen alla som hoppar in här på bloggen och läser mitt svammel.
Med ett fånigt flin i fejan smyger jag nu in och lever rullan med kvinnan.
Tack mina vänner och sov så gott.
pappa B

Det är värst med pottan sa gubben
när gumman föll genom sängbotten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kul och din blogg är värd det hg

MissC sa...

Tack för din kommentar hos mig!! Jag blev glad :) Ja, det är nog inte lätt för er män att hänga med alla ggr.. ;) Men icke att glömma att vi kvinnor inte alltid förstår oss på er heller *skratt* Du gjorde min kväll ljusare med dina ord! Tack för det. Nu när jag vet att du finns, ramlar jag troligen in här titt som tätt ;)
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Tack hg, det värmer..

MissC Alla trevliga människor är mer än välkommen in för att kolla mitt svammel. Speciellt eleganta damer *s*