onsdag 25 mars 2009

Sega gubbar fixar småtjejer..


Jo jag tackar jag. Och i ett av fallen var de viss sex stycken på en liten tjej. Man förkunnade även i TV att förövarna var relevanta samhällsmedborgare utan fläckar i registren. Vanliga hemmagubbar med andra ord. Vad beror det på att dessa gubbar jagar upp småtjejer på näter och sätter på dem både här och där? Har deras fruar där hemma klagat på bristande potens, har de inga fruar kanske? De har kanske varit för "bessiga" och trott att de styr världen och blivit utan godsaker när karamellskålen kom fram? Det kan vara så. Vissa trådar i skallen på dessa herrar torde ha blivit felkopplade på ett eller annat sätt.
Nu kommer de i alla fall att få publicitet. I morgon har varenda tidning detta om inte på löpet och ettan så kraftigt uppslaget, hoppas jag. De som hängt med mig i bloggvärlden vet att jag gladeligen skulle förpassa pedofiler och våldtäcktsmän direkt till galgen. Utan skruppler och jamande om sjukdommar och förmildrande omständigheter. I det här fallet är det ju tjejer som verkar ha fyllt 15 år och på så vis är "lovliga", där klarar sig gubbarna med ett nödrop. Men kommer det att bevisas att de utsatt dessa tjejer för våld och förnedring, då har de skitit i det blå skåpet.
Vad deras fruar eller respektive tycker om detta skulle vara roligt att veta. Är felet deras? Har de haft huvudvärk för ofta, varit trötta efter en jobbig dag med barnen. Nja..jag tror att de här sexsugna herrana får svårt att slingra sig ur den här knipan, de sitter nog med skägget, förlåt, pungen i postlådan....
pappa B

Ske din vilja, sa flickan och lade sig med prästen!
PS: Nu skall vi se vad ettiketterna har för påverkan då det gäller antal läsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här var ju intressant...

Baronessan sa...

Snitta upp, plocka ut!

Anonym sa...

jäpp!