fredag 27 mars 2009

Juryns fjantande har börjat.....

40 till Baggen och 40 till Samuelsson. Juryn gör aldrig bort sig inför publik. Förmodligen kommer det sista dansen att skilja paren åt, pappa B & Co har redan lagt fem telefonröster på Magnus och har sparat 30:- för att skjuta till 5 röster till i slutet. Jag hoppas att svenska folket röstar med tanke på prestation och Baggen har ju betydligt mer erfarenhet av dansens hemligheter är bonden Samuelsson som inte ens kunde knega sig runt i en tvåtaktare när han klev ut på parketten. Idag är han mycket duktig.
Men...vi får välan se. Samuelsson vinner Let´s Dance, HV71 trycker till Frölunda och Sverige vinner över Portugal och Helena Jonsson vinner världscupen i skidskytte. Då drar pappa B till med en fivefingers wirre i morgon kväll. Ring och rösta nu på 099-41402.
Kram så länge
pappa B

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också att Magnus förtjänar det mer! Han har utvecklats otroligt mycket! Laila har ju varit duktig hela tiden...

Jag ska inte rösta, det gör mina barn!!!

Ha en go kväll!

Lionesse sa...

Håller med till fullo! Och vad det gäller myrorna och besöket hos mig, så säger jag.. Välkommen! tillbaka..

kockajäveln sa...

Ja de é synd men de vill ju att folket ska rösta på den som de vill..Jag vill Att den söta Baggen ska vinna:)