lördag 28 mars 2009

Ut på den svenska Medinan.....


Gör ett rejält avstamp igen från fotograferande och skrivande i morgon. Jag skall bli torghandlare igen. Om ni visste vad roligt det är att stöka med alla kärringar och gubbar på en marknadsplats. -Röda, gröna, blå, havande kvinnor betalar för två!
Jag är ju en väldigt glad skit, men jag skrattar nog aldrig så mycket någon annan stans än på just torg och marknader. Följer med Jennie och säljer krukor, snygga och billiga så det skriker.

I kväll har TV-kanalerna planerat som de blinda slåss. VM-kval mellan Portugal - Sverige och Robinsson på samma tid. Hur skickligt som helst. Får väl zappa som juniorerna gör när de tittar på 15 kanaler samtidig under en kväll. Blir förmodligen lite vimsigare än vanligt i knoppen men får försöka rätta till det via wirren och isvattnet.
Återgår nu till några sidor i USA som förhoppningsvis kommer att rendera i lite US-dollar på kontot. Fungerar detta lovar jag att lägga ut länkarna så att alla mina bloggvänner skall få samma chans att göra lite semesterpengar.
Kör hårt och bit kvinnan/mannen i öronsnibben.
pappa B

"När en getabock drar sig tillbaka
är det för att ta sats till att stångas."

8 kommentarer:

stort och smått sa...

God kväll!
Måste svara på din kommentar:
Det var ett helt annat vin jag hällde ut, Two Oceans tror jag det hette, ett vin jag fick någon gång. Det var inte gott... Vet ej om det kan ha blivit dåligt eller om det helt enkelt inte föll mig i smaken.. Det åkte down the drain.

Likaså ett Lindeman åkte ut också, men det var en bag in box som blivit gammal!

Pappa B sa...

Ha ha ja tänkte väl det. Two Oceans är faktiskt inget lyft, det kunde utan tvekan gå ner i avloppssystemet.
Dricker sällan Lineman, typiskt fisvin, tycker jag.
Hälsa kompisen att jag tar tillbaka vad jag skrev i hennes blogg *s*
kram

Sofia sa...

Hahaha nej jag serverar inga brända bitar till någon, inte ens till Agneta.

Vad det gäller vinet så läste jag att hon försökte få oss att tro det var nått gammalt "sketvin"

Ha de gott!

Zun sa...

Zunderlig blogg? Vafalls? Det får herrn mer än gärna utveckla.

För övrigt är du mer än välkommen tillbaka, jag tror nog att du kan finna glädje i mitt zunderbara liv med zunderliga tankar, zunda ambitioner och zuspekta (ok, jag missade där ;-) drömmar.

pappa B sa...

Ha, ha vilka roliga kvinnor det finns....jag stortrivs

Äldsta sa...

Tja Farsan!
lessande på WP utrymmet vart för litet med alla bilder, blogspot är nog bäst där men ingen möjlighet till låsta inlägg...

gjort egen hemsida istället =)

Krama om alla

hg storm sa...

älskar citatet om bocken :)

Jonas sa...

Jag väntar oxå på dollar! ;)