lördag 4 april 2009

Godmorgon mina vänner....

Frukosten är nedstoppad i den runda kroppen och tevattnet har sinat. "Prinsessan" snusar i "upp och ner" sängen medan "Skogarnas Konung" iförd sitt målarförkläde är i full fart med att färgsätta en stridutrustad helikopter. Kvinnan, som vanligt i full fart med att plocka undan efter mig, går och smågnolar samtidigt som hon löser melodikrysset.
Döm om min förvåning när jag öppnade bloggen. Jag har fått påhälsning från 15 länder + Sverige och en okänd. Var ute en stund i natt och fiskade och med er hjälp kommer jag nog att glida ut över en helk del gränser på vårt klot.
Kvinnan kallar, men jag återkommer när stillheten lagt sig tillrätta.
pappa B

"Det finns inget bra svar på en dum fråga"

1 kommentar:

Humlan sa...

Nej det finns inget bra svar på en dum fråga, för de enda frågorna som är dumma är de som aldrig ställs. Varför plockar du inte undan efter dej själv?