måndag 13 april 2009

Jag vann kycklingen !!!

Jag har faktiskt haft tur i kärlek men mer sällan i spel. Men nu klippte fru Fortuna till och jag vann den vackra (söta) kycklingen tillverkad av Tobo Glasbruk. Det var lilla Whatthefuckdotcom som hade en tväling och lottade ut denna fina lilla kyckling. Jag kommer med bild när jag poackar upp den hemma vi köksbordet. Tusen tack alla mina medtävlande, lilla dotcom:en, Tobo Glasbruk och fru fortuna. Jag ler och tackar Gud att jag har två öron som stoppar smilet annars hade skallen gått itu. Jag slänger in en bild på påsklunchen bara i förbifarten. Vinet, ja det är en Australiensare idag med. En vit rackare. Mer data om vinet kommer i morgon, gott var det i alla fall.
Nu lutar jag mig mot kudden och drömer kycklingdrömmar, kram på er alla nattsuddare eller morgonpigga.
pappa B

"Ju nöjdare man är ju lyckligare är man"

4 kommentarer:

Skatan sa...

Grattis Grattis Grattis
till Tobo-vinsten...

Jag är ,som du, lyckligt lottad med tur i kärlek... otur däremot i spel... otur otur otur...

... men gläds å dina vägnar... (men jaaag då??)

Nej, skämt åsido... jag gratulerar Sveriges Gladaste Man å det varmaste från djupet av mitt hjärta... på riktigt... KRAM!

whatthefuckdotcom sa...

Grattis igen :) Kycklingen börjar sin resa hem till dig imorgon :)

pappa B sa...

TAck skatan!

....jag förbereder plats i hönshuset!

Bella sa...

Massor av grattis till vinsten!
Kramar från en f.d. Tobobo (som minsann ska inhandla en sådan där kyckling själv då hon besöker hembygden i Maj!).