lördag 25 april 2009

Tack Jonas för den fina Awarden..

Det har hänt igen. Jag har fått en Award. Inte vilken som helst utan en specialare gjord av Jonas. Tillsammans med ett gäng andra bloggare som också fick personliga Awards är jag stoltare än någonsin. Tack än en gång Jonas och till mina vänner som också fick utmärkelsen säger jag bara. det är en ära att få vara med i samma gäng som er.
pappa B
"Ju nöjdare man är desto lyckligare är man"

Här skulle det ju vara den fina Awarden som Jonas gjort, men det här dataskräller vill inte alls göra som jag vill. Liknar en travhäst som man spelar för att vinna. Då galopperar hästkraken eller svänger av vid stallbacken.
Jag tester i morgon annars kan ni ju kika in hos Jonas och titta själva

1 kommentar:

Skatan sa...

Grattis SGM och pappa B! Det var verkligen otroligt fina awarder... som delades ut av Jonas...

Tänk bara så otroligt många bloggar det finns... som man bara skulle älska om man hittade fram till dom... Nu hittade jag några till...

Skatan är nöjd och lycklig... :-)