fredag 1 maj 2009

17.768 steg i dag....

Började dagen med att kliva upp. Kvinnan och jag gick 4,0:an ganska snabbt. Frukost (havregrynsgröt med en skivad banan och en kopp te. Sedan bar det iväg ner till Blixtorp igen. Mr Barrington var fit for fight även denna dag. Efter tre hål, som gick verkligt bra, kom gårdagens 18 hål i fatt oss. Okoncentrerat spelade man tvärs över alla hål utom på det näst sista där vi bägge två klarade av att gå i koppen på par. Där gav vi upp....
Kvinnan och jag handlade lite mexikanskt plus kamben till "Skogarnas Konung" och "Prinsessan" som var på kalas hos en kompis. Vi gick 4,0:an ett varv till och nu blir det slappa dels i massagefåtöljen och i skinnsoffan. Framför dumburken med ett glas rött och något fruktigt att smaska på. Vad säger ni om de då? När vildarna kommer hem blir det fredagsmys i vanlig god stil.
pappa B

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte dåligt! Hoppas du kompenserar all denna hälsosamma motion med lite onyttig mat!

Agneta sa...

Bra jobbat!!! Härligt!
Jag höjer mitt rödvinsglas i en skål! *skål*

Mia S sa...

Bravo *klappar händerna* :)

pappa B sa...

Tack mina vänner. Hoppas att jag kan komma ur sängen i morgon *s*

IronGirl sa...

Blev det nått annat också? ^^ Fö har jag inte hört av dig alls, finns den någon anledning till det?

Ska sova nu efter en lång dag, berättar om den vid ett senare tillfället!

Nabil sa...

Inte alls dåligt!