tisdag 12 maj 2009

43/27 = B-hjärna, det var som fan!


Tittade in hos Skatan och hon hade gjort en test. Naturligtvis hoppade jag på testen direkt. Fega grabbar får ju som bekant inte kyssa vackra flickor. Resultatet var kanske inte det absolut bästa men jag antar att jag har lite mer spetskompetens än en skyltdocka. Empatin var hög men systemkänslan låg. Med andra ord är jag en mycket snäll och omtänksam, virrig äldre man. Detta kanske man skall ta fasta på och börja marknadsföra i sin logga?
Kram på er, kommer snart tillbaka med reportage från parken.
pappa B

"Ett mjukt svar stillar vrede."

9 kommentarer:

Baronessan sa...

Välkommen i gänget. Här är en till B-hjärna :)

Mia S sa...

Snäll, empatisk och omtänksam är de bästa av egenskaper tycker jag !
Ska testa själv... kram på dig och välkommen hem !

EP sa...

Jag gillar ibland att vara ironisk.. det kan bli så roliga grejjer utav det... lite halvt busig är jag med tror jag. Subb chefen kommer säkert sura :D

Anonym sa...

Vad du är roligt!
Tack för komentarer och hoppas att allt går bra i Dubai ha det så bra!http://modablogvanessa.blogspot.com/

Synnøve. sa...

Jädra fotbollshuliganer...
In med dom på vatten och bröd.
Därför går jag inte på fotboll längre. Det är inte skoj....

Jo, vi bor på gård, men det är inte våran gård. Vi hyr bara ett hus på gården. Men man är ju med ändå och ser att saker och ting blir rätt gjorda hehe...
Idag har de skött sig bra. Gjödslat och sprutat. Så nu jädrar vore det väl rart om det inte skulle komma upp nått.
Ha en fabelaktig afton.
Synne.

Jen sa...

Ha ha! Ja du, de där egenskaperna var då inte dåliga.
Virriga är vi ju allihop. :)

Ang. min "vän" så har du så rätt så.
Jag känner mig iofs rätt tantig ofta, men jag trivs ju med det jag gör...så varför gnälla? :)
Btw. Korsordstidningar finns redan här... ;)

Storarvid sa...

Hejsan
Tjaa tester finns det för allt...
Man ska nog inte lita för mycket på dem...
HA DET BRA

kockajäveln sa...

hejsan Pappa B. Hur står de till me dej`Haft en bra resa?

pappa B sa...

Hej alla vänner, nya som gamla. MAnnen med B-hjärnan har återvänt för att sätta igång och packa en ny väska. Tysklandsresan var bra, kanske lite för tjatiga stadspromenader (brukar aldrig gilla dessa) men annars fanns det mycket roligt att titta på. Kommer loite mer därifrån i kväll/natt.