måndag 11 maj 2009

Fick inte tillbaka min gamla flaggräknare, attans också.

Tänkte redovisa mina länder. Det blev 34 totalt men jag kommer ju inte ihåg alla, tyvärr. Missade min flaggvisare vid kraschen och har försökt få den tillbaka men icke sa nicke! Man kan surna till för mindre. Nåväl, partyt i skinnsoffan pågår och trollen börja nicka med sina små huvuden som trötta fågelungar. det blir väl till att förpassa dem under sina täcken om en stund. Kanske vi hörs lite senare, jag får väl se om jag fixar detta.
pappa B

5 kommentarer:

stella sweden sa...

...välkommen hem med elr utan jävla flaggräknare...kraaaaaaaaaaaaaaaam!

Snorungen sa...

Du får natta ungarna och mig såklart.

Nä, men min personalchef gjorde några misstag idag och hoppas bara jag kan få hjälp att sätta åt företaget lite.

Imorgon finns det ingen väckarklocka eller annat som kommer störa, jag ska sova bort hela dagen, så länge jag behöver.

Man kan inte få allt, men man kan få lite ;)

Kram på dig B.

Anonym sa...

Vad jobbigt att flaggräknaren stack! Hur har du annrs haft det?

Synnøve. sa...

Hejsan på morgonkulan.
Det är jag som är den norska flaggan. Visst är det lite trist när allt försvinner som man har där om man vill göra om den lite.
Borde gå att lagra tycker jag...
Ser dessutom att tysklandsresan varit kul. Skönt med lite avkoppling.

Här på gården är det inte mycket tid för sånt. Vårbruket är i full gång och traktorn startades upp just nu. Klockan är halv 6 bara. Men så är det. Tur man inte kan köra traktor....
Nu får ha en bra tisdag i allafall.
Hälsningar från nabolandet.
Synne.

©Annelieh sa...

Det känns skönt att ha dig hemma igen, kram//Annelie