lördag 2 maj 2009

Har gjort en kommentar hos de 12 största...


När jag sände iväg första kommentaren till Kenza, modebloggerskan som leder före BlondinBella hade jag 79 besökare. (lade in en ny räknare vid middagstid idag, då den tidigare föll bort vid datahaveriet)Nu ser ni själva hur många som hoppat in på den här lilla stunden. Mode är mäktigt och intresserar väldigt många, unga människor i synnerhet och även en hel del vanliga i allmänhet.... Skall bli spännande att se om jag kommer upp till 200 innan klockan slår 00.00.


Idag står det klart, att det som de flesta trodde var ett aprilskämt kanske var ett "maj, maj måne, jag kan lura dig till Skåne" skämt istället. Alla instanser har nämligen gett klartecken för att bygga ett stort pariserhjul på pontoner utanför Operan här i Göteborg. Hela den storyn måste vara ett stort skämt. Vi får väl se när det avslöjas under nästa vecka....Det är så sjukt så det måste helt enkelt vara ett skämt.
Nu är det dags att samla ihop trollen och få dem under vattenkran och ner under täcket. "Skogarnas Konung" är mer sparsam och vet att pappa B:s bonus som erhålles vid bra uppträdande utöver städningen av det egna rummet som ingår i månadspengen, är bra att ha. Inte minst när solen skiner och suget efter en glass blir stort. "Prinsessan" får sina ryck ibland och då går det riktigt bra, men däremellan är det trögare än drivaxeln på en Loyd Alexander. Även pappa B skall dra sig mot sovrummet. Vi kommer med all sannorlikhet att återses/höras under morgondagen. Sov så gott alla mina vänner både gamla och nytillkomna.
pappa B

"Gläd dig åt livet! Din tid har nått längre än du tror"

3 kommentarer:

Malin sa...

Sovgott, det sista sovgott tills du hör av dig till mig. Hörs.

Anonym sa...

Hoppas helgen vart bra, här är det kolungt söndags kväll så rätt lungt på fronten!

Skatan sa...

"Gläd dig åt livet! Din tid har nått längre än du tror"

Tro det... har jag trott länge... så jag är Immer froh... som de säger här nere... jag gläder mig alltid (nästan får jag väl parantetiskt.. patetiskt säga) åt livet. Nu ... mer än när jag var yngre.

Kramar och ha en fin skön majsöndag!