lördag 2 maj 2009

Idag skall jag göra testet i modevärlden!


Åker ner till stan. Skjuter ett par bilder på några tjejer, skriver lite outfit och knallar ut med sökorden som bara hamnar bland modefolket ute i bloggvärlden. Skall se om besöksstatisktiken rusar i höjden. Håll tummarna på att detta visar att 89% av landets bloggare är insnöade på kläder, smink och det vackra livet. Med andra ord en samling kortsynta snåflickor som alla vill vara ett av de tre B:na, Barbie, Brittney eller Bratz! Hänger ni med?

pappa B

Mannen som testar verkligheten


"Skinnet är bäst på räven"

3 kommentarer:

Agneta sa...

Jag fick precis en idé! Vi träffas i stan, du plåtar mig och min outfit (jag kan ha ett par olika att byta med) och sen skriver du ett coolt inlägg! Och jag kanske blir känd på kuppen! *s*

Lycka til!
Ska bli spännande att se hur det går!

IronGirl sa...

Börjar du lägga ut "mode bilder" på din blogg protesterar jag och slutar läsa!

Pinnsmala, översminkade brudar utan bröst? Nej, tack! Jag klarar mig bra som det är.

pappa B sa...

stort o smått...en djävla bra idé., den kör vi på tycker jag. Vi plåtar nere vid "Högmässan" där kan du skifta utan att något kör i diket. Sen lägger vi ut den på bägge våra bloggar, eller?

Jag hoppas att några av de tjejer jag har plåtat, är utrustade med synbara bröst. Inga meloner kanske men en liten grape sitter aldrig fel.
Coola ner dig nu "järnspeisen" så du inte spricker.