söndag 17 maj 2009

jaha, nu skriker järnbruden igen...


Kolla bara, har har jag hittat en banner som gör att jag kan samla poäng om någon går in och hälsar på. Poäng som gör att jag kan köpa mig ett par nya prima dojor. Då vaknar Irongirl till där nere i söder och tjoar om reklam, och jag går inte på den bla, bla bla....
Men alla mina släktingar i Lappland de trycker för de gillar sin lilla borttappade kusin här nere i dimman, så de så... Även om jag inte skulle få ihop till ett par riktiga skor så kanske jag kan få ihop, till remmar i alla fall, för det finns hål i kinesskorna även om de är ihopsydda i mitten.
Nu skall jag åka ner till Centralen och hämta hem min kvinna och våra små troll. Syns förmodligen inte förrän i morgon. "Skogarnas Konung" skall baka 40 muffins till partyt i morgon. Det grejar han själv, jag hjälper bara till att ställa ut formarna..Ha det så bra
pappa B

"Bra karl reder sig själv"

8 kommentarer:

Järnbruden sa...

Men och andra sidan skriker jag alltid.. så det var inge nytt? Håll koll på formarna du. Vad blir det för muffins?

stella sweden sa...

...tyckte det stod bananer...men du hade skrivit banners...tror jag får söka för det här snart?

pappa B sa...

Stella lilla vän, det är nog bara terpentinen eller de råa linoljnan som spökar *s*

Järnbruden.."Skogarnas Konung" är nu i full färd med att baka 40 choklad- och 2 vaniljmuffin. Pigg som en mindre näktergal

IronGirl sa...

Tror du man får smaka av hans goda muffins då?

stella sweden sa...

har även sniffat lackfärg i typ tre timmar idag...men varför bakar han bara TVÅ vaniljmuffins?

pappa B sa...

Fel av mig, glömde en nolla, 20 skall det givetvis vara. Han är riktigt duktig på att baka skall ni veta.

helena sa...

Men varför bakar han bara 20 vaniljmuffins?
Har du glömt ytterligare en nolla? :)

Pappa B sa...

helena, jasså du har hittat fram under lövhögen. Har snön äntligen tinat där uppe i norr? Jo det är så att han har fått tydliga anvisningar om antalet muffins. En annan elev bakar nämligen 40 vanilj och 20 choklad. Är ni med?