torsdag 14 maj 2009

Kolla jag kunde lägga in mina 4 prenumeranter!

Man blir bara mer och mer teknisk med åren. När jag var 2 kunde jag inte stå och pinka. När jag var 7 kunde jag inte köra moppe och som 15 åring körde jag i diket med en Epatraktor. Nu fyllda 65 klarar jag av att rent tekniskt lägga in de fyra fantastiska personer som har valt att bli mina prenumeranter. Visserligen var det bara att trycka på en knapp, men ändå.
Vad roligt att jag fått prenumeranter, det trodde jag aldrig. Via Bloglovin eller vad sajten nu heter. Skall ner och kolla en ny skoaffär, kan ju passa på att köpa mig ett par nya joggingdojor nu när det inte spenderas några pengar i öknen *s*
pappa B

5 kommentarer:

Skatan sa...

Jag har nu talat om att jag vill bli din "Följare"... Hoppas att det lyckades.

:-)

Monica sa...

hej !!!!!
Ja,jag måste nog också bli det.....
Så himla kul att läsa här.....du skriver så intressant och i 360 grader om allt möjligt....!!!!!!
Ser du,nu har jag fått till tiden att skutta in här igen.....!!!!
kram,Monica

Tesstamente sa...

Man får gratulera på den stora dagen;-)

pappa B sa...

JAg skriver roligt? Det är ju ni mina vänner som gör det *s*

helena viita sa...

Var finns dina prenumeranter; är det dom som kallas följare; högst upp till höger.

Kul grej.