torsdag 4 juni 2009

42 länder, 93 kilo, nu jäklar är det full snurr hos gubben!


Hallå i stenkrossen!
Jäklar vad det svänger på här hos pappa B. Har just anlänt hemmet efter en kort resa ner till centrala staden. OBS: En väldigt kort resa, vill helst vara här uppe i Nordost, där trivs jag bäst.
Idag har jag lagt in 72 nya bilder hos PhotoStockPlus där jag har ett av många album. Såg då att man kan bli affilate där vilket jag omgående nappade på då det är en seriöst arbetande bildbyrå som plockar in (och säljer) en massa bra bilder runt om i världen. Ni, mina läsare som har så många bra bilder, gå in och titta och häng med. Det finns utan tvekan pengar att hämta här om man bara vill bjuda till lite. Alla ni som susar runt på alla event, öppna ett eventalbum, det bjuder PhotoStockPro på och där kan ni sedan sälja bilder till de som var med och festade loss. Allt administreras av Photostock, du plockar hem slantarna och folket får sina beställda partybilder. Helt samslöst bra.
Sen, det bästa av allt, jag kan också tjäna några cent på detta. Alla ni mina läsare är ju fantastiskt duktiga med kameran, dessutom tar ni nästan allihopa, så kallade vardagsbilder, bilder som byråerna skriker efter. Bilden på våra två troll, sittandes på en bänk utanför Dagiset har jag sålt till några byråer runt om i Europa, samt som utställarposter till en mässa i USA.
pappa B

Inga kommentarer: