fredag 5 juni 2009

Bloggens baksida....

Ja inte den här baksidan, den är det inget fel på? Men nu spökar det ordentligt på bloggen vill jag lova. Miss C, en stiliger dam har kommenterat hos mig med kommentarerna har inte blivit godkända? Jag har aldrig kryssat i att jag skall godkänna kommentarer före de publiceras. Hit kan alla skriva utan censur. Lilla Stella försvann från mig och jag från henne. Är det någon som har en lösning eller fundering över vad som händer här inne på blogspot.? Är det någon illvillig jäkel som tagit sig in och jävlas med mig mån tro?
Här är Hala, den lilla bruden som alltid vill men som aldrig törs. "The queen of confetti" Hade tänkt ta några vackra bilder på ungen, men hon springer bara till unga grabbar med långa teleobjektiv och stora blixtlampor. Nåväl vi skall väl se hur resultatet blir. Tänk vad hon kommer att ångra sig när hon fyller 30 att hon inte lät pappa B ta bilderna på henne. Då skall jag stå där och flina och ge henne ett litet finger....
Här kunde nog den ädle farbror greven, Vilgot von Axelklaff komma med lite förmaningar till den lilla damen. Han har nämligen i sällskap med sin farfar och sin far, liksom greven själv, mycket duktiga fotografer, sett pappa B in action live.
Sköt om er tills i kväll, då släpper vi loss...
pappa B

2 kommentarer:

hala sa...

HAHHAHA :D du är rolig bernt

pappa B sa...

Tycker du det....