onsdag 24 juni 2009

Har stillat mig en aning..

Läget har för tillfället stabiliserat sig och med tanke på min kvinna och mina barn, kanske man skall ligga lite lågt med en dela med sig av sina åsikter. Har plockat bort inlägget som jag skrev i natt, fast jag står ändå för allt jag skrev men behöver ju inte annonsera om det.
Nu börjar en ny dag igen och äntligen har hoppet från 92 kilo kommit. Trots sen afton och några äl så pekade visaren i dag på 91,5 kg. Nu är det bara 1,5 kilo kvar så blir det kaffe med tårta i Angered. Fick ihop 13.272 steg igår + 1.245 efter kl. 00, som jag får lägga till på dagens promenerande.
Åter till redigeringsbordet, vi hörs.
pappa B

5 kommentarer:

Järnflickan sa...

Nu har jag missat någonting...

pappa B sa...

jäpp, men det var inte speciellt viktigt. Bara lite ilska som rann över.
kram

Anonym sa...

Nu måste Du fånga det norrlänska lungnet och se det komiska i situationer som denna. Du skall nu mentalt ställa in Dig på mygg knottoch sviden göra den australiensiska hälsningen (fast de gör det för flugorna. Och söka upp resterna av den gammla hoppbacken i porjus besöka porjustallen kolla in den övergivna tennisbanan i Harsprånget. Jag åker upp på söndag. Min Kvinna vill se Jokkmokk Ritsem Kvikkjokk Voullerim Gällivare Muddus så det blir en hel del åkande runt utöver fallens dag och pubaftonen före men tänker vara nykter då Jag planerar att åka upp på porjusberget vid 12 tiden och titta på midnattsolen

Olle

pappa B sa...

Porjusberget klockan 00 det låter som en verkligt bra idé. Då kanske vi ses uppe på toppen. Det var ju Koppragängets stridsplats förr i tiden

Ove sa...

Vi blir nog några stycken på toppen, men nykter...hmmm.

Ove