torsdag 4 juni 2009

Nu är rösten lagd...

Eftersom fega killar inte får kyssa vackra flickor så skall jag klart och tydligt förkunna att jag gav min röst till Calle Bildts vackra hustru. Hon har rätt ålder, ser skaplig ut och har huvudet där det skall vara. Hon klarar av, jag tror det är nio språk, vilket är en mycket bra förutsättning för att representera i EU-parlamentet (en del kan ju knappt skolengelska har jag hört) Hon var åtta på M-listan och det enda fel jag kan se hos henne var att hon valde att gifta sig med Calle.
Jag antar att jag nu tappar alla mina läsare som har en annan åsikt, men det är smällar som jag får ta och då är det väl bara att börja om från ruta ett. Kvar har jag i alla fall greven Vilgot von Axelklaff upp i sitt gods i Helsingland....
Järnjäntan hänger nog kvar ett tag till om jag bjuder henne på knäckebröd med vitlök på, sen vet i tusan. Överger ni mig nu? Kommer åter om någon timme.
pappa B
Skicka en kommentar