tisdag 9 juni 2009

Nu har jag hamnat mitt i smeten!

Kan ni tänka er, Strange Bakery har prenumererat på pappa B? Vilken feeling. Nu djävlar skall jag slänga upp näbben i vädret när jag stegar ut på Angereds Centrum i morgon. Vilken sajt, ni måste bara besöka den. Givetvis har den lille Chiligrabben ett finger med i degbunken, fattas bara annat..

43 olika länder. Grekland dök upp i kväll!
Håll med om att det är roligt och jag hade inte ens i min vildaste fantasi en aning om att den galna idé jag fick skulle leda till att jag har läsare i 43 olika länder. Jag är helt stum, tur att jag fortfarane kan knacka på tagenterna.
Gå nu och lägg er och pussas med livskamraten, älskaren eller varför inte grannens fru/man.Nej, nej....hunden ger du tusan i!
pappa B

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jahaja, och om man inte har någon livskamrat eller granne som man vågar låna då? :P
(skojar bara)
Ja, visst är det lite kul att hela världen liksom kan komma och hälsa på:)
Kram Lallis

pappa B sa...

Kram själv lilla Lallis
PS: Du kan få låna mig en liten stund om det passar *s*

EP sa...

Haha, tänk om jag vill gosa med vovven då?

Le Loup sa...

Uj. Jag var inne på Strange Bakerys hemsida och ack vad jag blev kaksugen!!! :)