tisdag 8 september 2009

61 länder och nu är jag förbannad!

Återigen är det invandrarbarn som är på tapeten. Vättleskolan skulle bli trollens nya skola. De var glada och stolta över att få börja i en stor skola och "Skogarnas Konung" över att få börja i högstadiet. Idag är det inte lika glada miner. Ett invandrargäng (9 stycken, med två arabungar i spetsen) terrar hans klass och de få elever som är där för att lära sig får höra dessa ungar kalla sin lärarinna för "hora" "djävla svennar, vi skall ta er hela bunten" och mycket annat. De kastar pennor och suddgummi under lektionerna och hoppar ut genom fönstren, bara några exempel. "Skogarnas Konung" och två andra av hans kamrater vägrar nu gå dit, de är rädda helt enkelt.
Jag har talat med hans lärarinna som givetvis är förtvivlad. Igår åkte jag upp till rektorn. Talade i klartext (den är kristallklar skall ni veta) berättade att jag har full koll på "Skolplikten" och vad som kan hända om jag låter grabben stanna hemma från skolan, berättade att det också finns en förordning som säger att ett barn skall beredas en lugn och trygg skola. Han, rektorn verkar vara en bra karl och nu skall det tas i med hårdhandskarna mot terrorgruppen (är inte konstigt att det är terrorn som styr nere i arabländerna då det till och med smittar av sig på ungar från 10-års åldern).
Men jag vet att om skolan (som hade väldiga problem bara för ett par år sedan) inte får ordning på detta då har man skitit i det blå skåpet. Och inte fan är det konstigt att man blir rasist med föräldrar som bara skakar på huvuet och- Vet inte kan inte förstå? och sedan skiter i om deras ungar river hela det svenska systemet i tusen bitar. Men den svenska socialförordningen och bidragsansökningarna klarar de av elegant? Hem med de djävlarna direkt. Kan de inte anpassa sig efter de lagar och förordningar som finns i landet, och de flesta av oss andra lever efter så bara hem med dem. De politiker som förordar detta med omdömmeslös invandring kan följa med på samma bananbåt.
Rör de min lilla grabb så tar det hus i helvetet och det lär inte finnas många araber, somalier och andra slapptaskar som skall må bra, det lovar jag. Hot? Nej då bara klarspråk på ren norrländska.
Ni som sett till att allt världens slödder hamnat här hos oss, kryp ner under bordet och lägg er i hundkorgen, där hör ni förbanne mig hemma.

pappa B ärligt förbannad och idag en sann rasist, som står för vartenda ord!
Sverige åt svenskarna, nu får det förbanne mig vara nog!

PS: Skulle någon stackare ta illa vid sig så bjuder jag på detta och sänd gärna det här inlägget vidare till alla muslimska föreningar i landet. Gör det via mail för det blir på tok för dyrt med porto och kuvert.
Skicka en kommentar