fredag 11 december 2009

...nu smäller det. Skidskyttarna laddar om.

Dags igen att sätta sig framför TV:n och ladda bössan. Skidskyttarna är på G igen och jag hoppas att ACO tagit sig en riktig tankestä'llare efter sin svaga insats i Östersund. Jonsson är nog fit fore fight som vanligt och bland grabbarna går ryktat att Bergman visar uppåt trend i skyttet. Tacksamt att höra för en fanatiker som pappa B
Skall träffa en riktig tyravexpert om en stund. Skall bli spännande. Ni glömmer väl inte att lämna in raden på V75 som jag gav er här om dagen? Blir det sju rätt är en gräddtårta det minsa jag kan tänka mig som tack för julpengarna... :o)
Kommer tillbaka under dagen.
pappa B

PS: Svagt med fega annonyma kommentarer utan underskrift! De som inte själva har bloggar med kommenterar under annonym, skriver i alla fall ut sina namn, rakryggat tycker jag och beklagar de övriga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

I guess that the last chapter was meant for me, but as you know and I know that you know ho I am you will probably hunt me until I die so therefore I will be anonymous until you have guessed who I am once more. "Guess who"

Anonym sa...

Hej
De som är anonyma finns ej varför gissa då

Olle

Anonym sa...

För anonyma kommentarer talar givetvis att jag tycker att anonymitet är en grundläggande rättighet. Det är också på marginalen en något lägre tröskel när man inte kräver inloggning. Det kan öka antalet kommentarer och skapa ett friare flow och en högre debatt. Men om jag förstår rätt så kanske det kan vara så att du inte heter Olle och i så fall är du också en anonym person, nä ta och var autony´m, så kan vi fortsätta debatten.

Vad sägs om det "Olle" anonym

Anonym sa...

Hej
Taget ur vikipedia
Anonymitet (från gr. ανωνυμία sv. "Utan namn",
Altså har Du/Ni /det fel

Olle

pappa B sa...

Mina vänner stilla er. Det är inte meningen att min blogg skall bli ett slagfält utan en liten vass blomma, må vara en maskros i bloggbuketten