onsdag 9 december 2009

Påpassliga vänner ute i etern, tack för det!

Olle min vän, jag behövde inte gå in på länken och kolla. I samma ögonblick som jag frågande börja fundera på vilka artister du menade så ramlade 10-öringen ner med ett skramlande. Det var ju Rickard G som hånglade i sjön. Kevin C, det är ju snubben som dansade med vargarna. Så det kan bli.

Nu har det tickat bort 12 minuter av den här dagen också och jag har varit på lite halvtaskigt humör i kväll. Har för mycket som snurrar runt i det annars så tomma huvudet. Skall försöka skärpa till mig idag. Känner att de små trollen får klä skott i onödan då farsgubben surar och är lätt irriterad. De kan ju inte rå för om jag strular till det med saker och ting. Ungefär så här känner jag mig. Huvudet ner och fötterna upp. Strul med saker som går sönder och ekonomin svajar, och julen står inför dörren. Man kan med gott samvete påstå att saker och ting inte är riktigt i balans just nu. Men...det kommer förmodligen att räta till sig så småningom. Nu går bilarna och en dator funkar och det finns förmodligen så pass i kistbotten att det räcker till en liten grisaröv.
Smyger ner under täcket, vi synes/höres nog i morgon. Tack för att ni finns
pappa B

Inga kommentarer: