lördag 19 december 2009

...snacka om det stora bottennappet!

..inte en enda havremoped rätt på "Guldtian" Det sket sig från start till mål men så blev det ingen sjua heller. Jackpot till den 23 december och då får man väl ladda för en ny "Guldtia" igen. Det var inte många som vågade spela min rad den här gången, tror jag och det lär väl inte bli någon som vågar den 23:e heller? Jo jag, givetvis, vänta bara.
Slår upp en liten wirre till och bänkar mig i skinnsoffa för att titta på den fantastiska långfilmen i kanal 3, Stardust. Där Robert De´Niro flyger omkring som vilsen pirat och Michelle Pfeiffer växlar mellan snygging och ålderstigen häxa. Humor blandad med hockus pokus och fina effekter. Kanske...jag säger kanske, kommer jag igen en gång till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bäste polare..!
Att bli rik på spel och dobbel är svårt, näst intill omöjligt. Mest pengar tjänar man genom att INTE spel på vare sig trav eller annat spel. Jag sparar på detta sätt cirka 300 Kronor per vecka på att, just det, inte spela. Det är 1200 - 1500 Kr i månaden eller 14 400-18 00 Kr per år. Detta är siffror tagna från statistik av den genomsnittlige spelaren i landet.
Sen vill jag pass på att önska dig och din familj en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR.
Vi ses igen 2010 med nya friska tag. Ha det...
Din gamle vapendragare...BULLIS

Anonym sa...

Hej
Ja kollade nyss NOLL rätt blev det men vad gör det 5 kr hit eller dit

Olle

pappa B sa...

Fan vet om det inte är lika svårt att få 0 som 7 :o) Bullis man gamle vän, ingen fara på taket spelet är under kontroll och inga risker för missbruk föreligger (det är jag för snål till). Men det är bra att du tänker på mig. Krama nu om de dina och var rädda om er. Du med Olle, ge den lilla ryskan en kram från mig, men håll dig borta från misteln.