lördag 12 december 2009

..tappade lusten och inspirationen direkt.

..det blev inga bilder av årets lussebak. Tappade totalt all inspiration när det var dags att fotografera de tre bagarna. Tog en bild på ogräddade "katter" sen stoppade jag undan kameran och satte mig i massagefåtöljen. Det var betydligt bättre än att fara runt bland deg och plåtar, bråkiga barn och kvinnan i köket. Tog en bild, den ser ni här. Blev skit den också men det bjuder jag på. Kvinnan somnade i soffan (sviter efter gårdagens uteliv) Trollen sitter vid var sin burk så jag smög in och nöp en lussekatt och tog mig en kopp kaffe. Bullarna var superba, mycket saffran och de två obligatoriska russina satt där de skulle.
Nu struntar jag i världen och kryper faktiskt ner under täcket trots att klockan för min del bara är babytime. Ha det så bra. Ni som tänkt ringa mig tidigt i morgon, skit i det, jag sover till skidåkningen börjar och då svarar jag inte i telefon.
Kram på er
pappa B

Inga kommentarer: